reklama

Zimné športy bodujú

Zimu sme si tento rok priveľmi neužili a namiesto snehu sme častejšie videli dážď. Tí vynaliezavejší si aj tak  dokázali nájsť šport, ktorému sa dalo v takomto počasí venovať. Pri našom denno-dennom cvičení ma však zarazil jeden fakt. Kdekoľvek som sa na športoviskách pohybovala, vždy som bola jednou z najmladších. Preto som sa rozhodla urobiť malý prieskum o športovaní medzi mladými ľuďmi, aký prístup k športu má mládež. Oslovila som približne tridsať respondentov, medzi známymi a mojimi rovesníkmi. Výsledky prieskumu boli veľmi zaujímavé a celkom ma prekvapili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Medzi najobľúbenejšie športy mládežejednoznačne patrí lyžovanie alebo snowboarding. O svoje pocity sa s namipodelila aj Saša. Medzi snowboardistami nie je nováčik, pretože jazdí už piatusezónu: ,, Snowboardnig je pre mňaviac-menej oddychom od bežných dní. Mám rada adrenalín, ktorý ma neustále ženievpred. Vždy, keď si potrebujem očistiť svoju myseľ, vyberiem sa na svah. “

 Medzi ďalšie, taktiež veľmi obľúbene športy,patrí volejbal a futbal. Študenti ich uprednostňujú hlavne kvôli tímovejhre a zábave. Nezaostávajú však ani cyklistika a korčuľovanie. Svojenám o tom povedala aj Denisa, ktorá si občas nájde čas aj na šport: ,,Môj súčasný životný štýl mi priveľmišportovať nedovoľuje, no občas si nájdem čas na nejakú zmenu. Rada sakorčuľujem počas letných večerov, kedy už slnko nepáli. Výborne si vtedyoddýchnem a zároveň spravím aj niečo pre svoje telo. S pomocou korčulí na nohácha mp3 prehrávača v ušiach ma okamžite opustí zlá náladaa akýkoľvek smútok.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zaujímalma aj názor človeka, ktorý sa v športe pohybuje denne. Preto som sana to opýtala aj našej profesorky telocviku : ,,Veľmi ma prekvapil výsledok ankety.Nepredpokladala by som, že takýto, málo dostupný šport môže v tomto prieskume zvíťaziť. Nemáme  totiž v regióne  veľa lyžiarskych stredísk, a preto je potrebnéza lyžovaním dosť cestovať.  Myslela som si, že boj o popredné miesta sa bude odohrávať medzitradičnejšími športmi ako sú basketbal alebo futbal, ktoré si deti zahrajú naktoromkoľvek ihrisku.“

Musím sa priznať, že ma výsledokankety potešil. Očakávala som viac negatívnych názorov k športu, no zdása, že im šport nie je až taký cudzí. Vyzerá to tak, že mladých ľudí aj naďalejpriťahuje šport. Už len zostáva dúfať, že nechuť a výhovorky sú lendočasné a že ich už čoskorovystriedajú tenisky alebo korčule.

Katarína Uhlariková

Katarína Uhlariková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som studentka gymnázia, tento rok maturujem a dalej by som chcela pokračovať v štúdiu a študovať žuralistiku Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu