reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Uhlariková

Katarína Uhlariková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som studentka gymnázia, tento rok maturujem a dalej by som chcela pokračovať v štúdiu a študovať žuralistiku Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Divadlo

Katarína Uhlariková

Divadlo

,,Kam si mi zas schovala to čierne tričko?“ spýtala sa ma mama.

  • 7. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Zimné športy bodujú

Katarína Uhlariková

Zimné športy bodujú

Zimu sme si tento rok priveľmi neužili a namiesto snehu sme častejšie videli dážď. Tí vynaliezavejší si aj tak  dokázali nájsť šport, ktorému sa dalo v takomto počasí venovať. Pri našom denno-dennom cvičení ma však zarazil jeden fakt. Kdekoľvek som sa na športoviskách pohybovala, vždy som bola jednou z najmladších. Preto som sa rozhodla urobiť malý prieskum o športovaní medzi mladými ľuďmi, aký prístup k športu má mládež. Oslovila som približne tridsať respondentov, medzi známymi a mojimi rovesníkmi. Výsledky prieskumu boli veľmi zaujímavé a celkom ma prekvapili.

  • 26. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Pôjde Barényi na olympiádu?

Katarína Uhlariková

Pôjde Barényi na olympiádu?

Milan Barényi patrí k jedným z najlepších cyklistov nielen v okrese Prievidza, ale aj na celom Slovensku. Tento  33 – ročný  Pravenčan sa môže pochváliť výbornými výsledkami nielen na horských a cestných pretekoch, ale boj o popredné umiestnenia zvádza aj v cyklokrose. Aj keď len pred  dvoma mesiacmi ukončil cyklokrosovú sezónu, teraz už opäť trávi každý deň v sedle.

  • 26. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Voľný čas na úkor Internetu

Katarína Uhlariková

Voľný čas na úkor Internetu

Väčšina z nás si život bez internetu takmer nevie predstaviť. Nevyhnutným sa stal nielen pre pracujúcich, ktorým zjednodušuje komunikáciu so svetom, ale naplno ho využívajú aj študenti. Vyhľadávanie referátov, komunikácia, priatelia či nové filmy a hudba sú pre nich najväčším lákadlom. Aj keď je Internet veľký pomocník, čas za ním plynie neskutočne rýchlo. Minúty akoby utiekli rýchlejšie ako sa nám zdá. Hodiny denne strávené surfovaním a množstvo práce, ktorú sme opäť nestihli urobiť - tak prebieha deň väčšiny z nás.

  • 26. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu